تسلیم نشو
يوسف مي دانست که تمام درها بسته اند ؛ اما بخاطر خدا و تنها به اميد او ،. به سوي درهاي بسته دويد و تمام درهاي بسته برايش باز شد ... اگر تمام درهاي دنيا هم به رويت بسته شدند ؛ تو هم بخاطر خدا و با اعتماد به او ، به سوي درهاي بسته بدو ، چون : خــداي تــو و يوســف يکـيــسـت ... به وبلاگ درخت امید خوش اومدید لحظات خوشی را برای شما آرزو مندم

تسلیم نشو

یک شنبه 25 آبان 1393
21:55
مصطفی



نظرات شما عزیزان:

سید مهدی نقیب
ساعت14:40---30 آبان 1393
سلام
نمیدونم کدوم یکی از شما زحمت کشیده به جای اینکه راهنماییم کنه،این متنو برام نوشته: " حالم از وبلاگت بهم خورد اولا اگه با اون لینکا ثبت نام کنم میرم تو زیر مجموعه تو خودت خری خب یعدا یه کلیک میکنی 6،5 تبلیغات باز میشه پول در آوردن به چه قیمتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟"
من در جوابش باید گم:
درسته که شما زیر مجموعه ی من میشید با این کار(اما چیزی از شما کم نمیشه و هزینه ها و واریزاتون ثابت میمونه)...اما من که دزدی نکردم!!!یا اینکه سر کسی کلاه نذاشتم و نحواستم کسی رو خر کنم...یه کلمه از حرف هام هم دروغ نیست!!!واقعا دنبال پول در آوردن هستم!!!هم متاهل هستم،هم دانشجو!!!
تبلیغات یه راهه پول در آوردنه!!!اگر شما راهه بهتری دارین،ممنون میشم کمکم کنید!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: